بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 1479
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
  • 283 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
کشت قراردادی گندم در استان زرخیز خوزستان

کشت قراردادی گندم در استان زرخیز خوزستان

همزمان با آغاز فصل کاشت محصولات پائیزه

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با تشریح کاشت قرار دادی گندم در سال زراعی جاری گفت:  یکی از اقدامات مهم دولت علاوه بر پرداخت بروز وجه گندم در زمان برداشت، حمایت از کشاورزان گندم کار  بهنگام کاشت محصول عنوان نمود.

در این نوع کاشت سعی می شود تا با حمایت بخشی از کشاورزان بصورت پایلوت بتوان در آینده برنامه ریزی های منسجم تر برای رشد و شکوفایی تولید گندم در استان نقشه راهی ایجاد گردد تا از این طریق براساس داده های بدست آمده  کشت گندم در استان زرخیزخوزستان همراه با حمایت کشاورزان توسعه یابد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان اینکه در سال گذشته کشت قراردادی تنها برای محصول کلزا به اجرا در آمد گفت: تجربیات مناسبی برای همکاری بخش خصوصی و دولت در کاشت و خرید محصولات استراتژیک بدست آمد که می تواند با هدفمندسازی و رفع معایب شاهد نتایج بسیار خوبی در تولید محصولات کشاورزی نظیر گندم و کلزا در سطح وسیعی از کشور باشیم.

جهان نژادیان تصریح کرد: سقف کاشت قراردادی گندم در استان خوزستان بدون محدودیت است و با آغاز کاشت گندم از ماه جاری می بایست از فرصت باقیمانده جهت ایجاد مشوق ها و تسهیل کشاورزان در مشارکت و همسویی با برنامه ریزی های دولتی استفاده برد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.