بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 2091
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

در راستای سیاستهای کلی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ۳۰  اردیبهشت ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز ملی جمعیت نام گرفته است، اکنون زمان آن فرا رسیده که هر ایرانی از خود سوال کند سهم من از جوانی ایران چیست؟ به همین منظور برای لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص تلاش برای رشد جمعیت ایران اسلامی برنامه های مختلفی در سراسر کشور اجرا می شود.

همه به خوبی می دانیم جمعیت جوان به عنوان نیروی مولد و مهمترین عامل اقتدار کشورها به عنوان یکی از پایه های اصلی قدرت و رشد اقتصادی- اجتماعی محسوب می شود، در شاخصه مهم برنامه ریزی و توسعه پایدار، پاینده و مدرنیته، نیروی انسانی نقش بسزایی دارد، اگر نیروی انسانی پویا، جوان و خلاق نداشته باشیم نمی توانیم هیچکدام از پارامترهای توسعه را اجرا کنیم ؛ همچنین امروزه اقتدار کشور ما به لحاظ جوانی جمعیت ماست.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز ملی جمعیت و تاکید بر اهمیت تلاش برای تحقق اهداف برنامه های مرتبط با جوانی جمعیت و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و با اجرای سیاست‌های کلی جمعیت موفق به ارتقای‌ پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت کشور سرافراز ایران گردیم.

امید جهان نژادیان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.