بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر » جدید ترین ها
  • شناسه : 2433
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۴۲
  • 10 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان به مناسبت روز ملی گندم و نان

پیام مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان به مناسبت روز ملی گندم و نان

همزمان با 31 فروردین «روز ملی گندم و نان» جهان نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان طی پیامی این روز را گرامی‌داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در متن این پیام آمده است:

به نام خدا

اهمیت نامگذاری ۳۱ فروردین به نام «روز ملی نان و گندم» به دلیل نقش مهم و اساسی گندم و نان در تامین امنیت غذایی کشور می باشد به همین دلیل این روز فرصت مناسبی می باشد جهت تقدیر از زحمات کشاورزان، نانوایان، خبازان، سیلوداران، آسیابانان، حوزه‌ی حمل و نقل و همه‌ی تامین کنندگان امنیت غذایی کشور، که با تلاش بی وقفه خود شرایط فراهم شدن نان را در سفره مردم مهیا می سازند.

جایگاه نان در سفره ها بر کسی پوشیده نیست از آن جا که در فرهنگ ما ایرانی ها نمادی از برکت الهی و ثمره زمین است، نیاکان ما هم نان را مقدس می دانستند، همان‌طور که در تمامی آموزه‌های دینی و ضرب الامثل ها آمده است، همچنین اولین آموخته‌ی فرزندان ایران زمین در کلاس درس «بابا نان داد» است.

سخن به گزاف نگفته‌ایم اگر عنوان کنیم خوزستان، گندم کیفی ۲۰ استان کشور را تامین می کند، کسب رتبه برتر خرید تضمینی گندم در سنوات اخیر و ثبت رکورد خرید تضمینی بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم که ثمره‌ی تلاش کشاورزان غیور خوزستانی است مهر تاییدی می‌باشد بر آنچه گفته شد.

انیجانب ضمن تبریک فرا رسیدن «روز ملی گندم و نان» به همه‌ی عوامل پرتلاش زنجیره‌ی تامین گندم و نان کشور بر خود لازم می‌دانم از زحمات بی شائبه‌ی همکاران عزیز و گرانقدرم در خانواده‌ی بزرگ غله و خدمات بازرگانی خوزستان، همانانی که با همت والای خود توانسته‌اند پرچم پر افختار خوزستان بر تارک نورانی ایران عزیز به اهتزاز در آورند، قدردانی نموده و با آرزوی موفقیت و پیشرفت برای این بزرگواران، از خداوند متعال برایشان سلامتی مسئلت می نمایم.
جهان نژادیان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.