بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر » جدید ترین ها
  • شناسه : 2440
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
  • 14 بازدید
  • ارسال توسط :
خرید بیش از ۱۶۲ هزار تن گندم در خوزستان

خرید بیش از ۱۶۲ هزار تن گندم در خوزستان

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از 162 هزار تن گندم در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی، امید جهان نژادیان با اشاره به آخرین وضعیت خرید گندم در استان خوزستان اظهار کرد: خرید تضمینی گندم نسبت به مشابه سال گذشته افزایش ۳ برابری داشته که این میزان ناشی از شدت برداشت در روز های اخیر بوده و تا کنون بیش از ۱۶۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

وی افزود: در حال حاضر کاربران مراکز خرید گندم در حال ثبت محموله‌های خریداری شده از کشاورزان می‌باشند و لازم می‌دانم از زحمات مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و واحد انفورماتیک شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران جهت همکاری در خرید تضمینی محصول گندمکاران تشکر و قدردانی نمایم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: برای نخستین بار ۳۱ فروردین ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام «روز ملی گندم و نان» تعیین شده است و ضمن تبریک این روز به کشاورزان عزیز خوزستان و همه‌ی عوامل زنجیره‌ی تامین گندم، آرد ونان امیدواریم بار دیگر با همت کشاورزان غیور خوزستانی بتوانیم برگ زرین دیگری به تاریخ پر از اعتبار خوزستان بیافزاییم.

جهان نژادیان با اشاره به آغاز خرید تضمین گندم در اکثر شهرهای استان افزود: انتظار می‌رود در روز های آینده استان خوزستان وارد دوره پیک خرید تضمینی گندم شود.

وی در پایان عنوان کرد: در دوره پیک خرید گندم استان، روزانه قریب به ۸۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.