بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 2126
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان به مناسبت رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

پیام مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان به مناسبت رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

گرامی داشتن یاد و نام مردان بزرگ، که سرنوشت ملّت‏ها را با اندیشه الهی و اراده پولادین خود رقم زده و جریان رودخانه تاریخ را دستخوش تغییر کرده ‏اند، وظیفه همه انسان‏های دردمند و دل‏سوزانِ هدایتِ نسل‏هاست.

چهاردهم خرداد؛ سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار صالحان است که با اتکا بر سلاح ایمان بر بلندای تاریخ، ندای فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را در عمق سیاهی و سیطره استکبار، معنایی تازه بخشید .

بی‌تردید حضرت امام خمینی (ره) شخصیتی بی‌همتا و تکامل‌یافته در تاریخ این سرزمین و جهان محسوب می‌شد و فقدان این مرد بزرگ مشهود و محسوس است. او حقیقتی همیشه زنده و ابدی است که با تفکر خود انقلابی الهی را نه‌تنها در ایران بلکه در اقصی نقاط جهان پایه گزاری کرد

یوم‌الله پانزده خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمر نشستن اراده‌ی ملت بزرگ ایران است و این قیام نقطه‌ی عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ی بیداد در کشور شد.
اینجانب ضمن تسلیت فرا رسیدن ۱۴ خردادماه، سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره)، شهادت یاران با وفایش در قیام خونین ۱۵ خرداد به ملت ولایتمدار ایران، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، از درگاه حق تعالی مسألت دارم که ما را قدردان نعمت بزرگ انقلاب بگرداند و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر توسعه، بالندگی و سرافرازی ایران عزیز اسلامی پیروز باشیم.

امید جهان نژادیان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.