بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 2084
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
خرید بیش از یک میلیون و ۵۱۶ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی/ خوزستان همچنان پیشتاز تولید و خرید تضمینی گندم کشور

خرید بیش از یک میلیون و ۵۱۶ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی/ خوزستان همچنان پیشتاز تولید و خرید تضمینی گندم کشور

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان با بیان این مطلب که کار خرید تضمینی گندم از کشاورزان خوزستانی ادامه دارد گفت: تا کنون بیش از یک میلیون و ۵۱۶ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان، امید جهان نژادیان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان با بیان این مطلب که خرید گندم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش داشته است اظهار کرد: تا کنون بیش از یک میلیون و ۵۱۶ هزار و ۵۶۷ تن گندم از کشاورزان سخت کوش خوزستانی خریداری شده است.

وی همچنین بیان داشت: از این میزان گندم خریداری شده در استان ۹۳۰ هزار و ۱۹۷ تن توسط مباشر (اتحادیه تعاون روستایی) و ۵۸۶ هزار و ۳۷۰ تن نیز توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی و بخش خصوصی خریداری شده است.  

جهان نژادیان در ادامه تصریح کرد: تا کنون بیش از ۵۵۰  هزار و ۷۲۴  تن گندم از مراکز خرید به سیلوهای استاندارد داخل و خارج استان و استان های نیازمند حمل و ارسال شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ضمن اشاره به استقبال بسیار خوب کشاورزان برای تحویل محصولات خود به مراکز خرید دولتی بیان داشت: در حال حاضر خرید گندم به  ۳۵ هزار و ۱۶۷ تن در روز رسیده است.

جهان نژادیان به پیگیری و دستورات ویژه استاندار مبنی بر پرداخت مطالبات کشاورزان عزیز اشاره و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۹ هزار میلیارد تومان به صورت علی الحساب و از طریق بانک عامل (کشاورزی) به حساب کشاورزان استان واریز شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.