بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 2134
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۷:۴۰
  • 230 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

پیام تبریک مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

امید جهان نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان با ارسال پیامی هفته جهاد کشاورزی را به خانواده بزرگ عرصه جهاد و خدمت تبریک گفت.

۲۷ خرداد ماه كه مصادف با سالروز فرمان تاريخي حضرت امام خميني(ره) مبني بر تشكيل جهاد سازندگي است، به نام (روز جهاد كشاورزی) نام گرفته و فرصتي فراهم كرده تا ضمن يادآوري و گراميداشت فرهنگ ايثار و جهاد، دستاوردها و عملكرد وزارت جهاد كشاورزي را تبيين و عموم مردم را از طرح ها و برنامه هاي بخش كشاورزي كشور آگاهي دهیم.

بدون شک تامین امنیت غذایی  نقش اساسی در حفظ استقلال هر جامعه ای دارد، ناامنی غذایی، وجهه بین المللی یک نظام سیاسی را تخریب و می‌تواند کشورها را وابسته کند، جمهوری اسلامی به پشتوانه ایجاد امنیت غذایی و حذف ناامنی غذایی ضمن ایجاد ثبات، مقاصد فراتری را در عرصه بین‌الملل تعقیب می‌کند.

خداوند را سپاسگزاریم که یک بار دیگر این فرصت را داشتیم با خدمتی ارزنده به کشاورزان خوزستانی، بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزارتن گندم خریداری کرده و یک رکورد جدید را برای خوزستان به ارمغان آوریم و نقش اساسی در تامین امنیت غذایی پایدار کشور داشته باشیم.

اینجانب برخود واجب میدانم هفته جهاد کشاورزی را به همه ی تلاشگران عرصه جهاد، خدمت و بخصوص همکاران عزیزم تبریک گفته و امید آن دارم با گوش دادن به بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، بتوانیم در راستای پیشرفت ایران عزیزمان قدم برداریم.

امید جهان نژادیان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.