بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر » جدید ترین ها
  • شناسه : 2411
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۴۰
  • 25 بازدید
  • ارسال توسط :
توزیع ۱۴ هزار تن برنج و شکر در خوزستان

توزیع ۱۴ هزار تن برنج و شکر در خوزستان

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از 9 هزار تن برنج و 5 هزار تن شکر در سطح استان توزیع شده است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان، امید جهان نژادیان با بیان این که توزیع اقلام مورد نیاز مردم در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از التهاب بی‌رویه قیمت ها می‌باشد، افزود: توزیع کالاهای اساسی به از ابتدای سال جاری تا کنون به صورت مستمر ادامه داشته و در خصوص تامین این کالاها تا پایان سال برنامه ریزی لازم انجام شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان افزود: بیش از ۹ هزار تن برنج هندی دانه بلند و ۵ هزار و ۱۶۰ تن شکر با محوریت سازمان جهاد کشاورزی از ابتدای سال جاری تا کنون در اختیار فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عاملان مجاز توزیع قرار گرفت است.

وی در ادامه با اشاره به این که تمهیدات لازم جهت تامین برنج و شکر ماه ضیافت الهی و نوروز سال آینده صورت گرفته افزود: در خصوص تامین کالاهای اساسی ایام پیش رو هیچ گونه مشکلی نخواهد بود.

جهان نژادیان در پایان با اشاره به قیمت برنج و شکر تحویل داده شده به عاملان مجاز تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم برنج هندی دانه بلند ۳۳ هزار تومان و هر کیلوگرم شکر نیز ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.