بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 2036
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
لزوم تسریع در ثبت مستندات محصولات کشاورزی خوزستان

لزوم تسریع در ثبت مستندات محصولات کشاورزی خوزستان

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان این مطلب که باید تمام توان خود را برای خدمت به کشاورزان زحمتکش به کار بگیریم گفت: کار ثبت محموله های گندم و کلزای کشاورزان باید با سرعت هر چه بیشتر انجام گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان، در جلسه ای فوق العاده با حضور مدیران سازمان جهاد کشاورزی، سازمان تعاونی روستایی، اتحادیه تعاونی روستایی و شرکت های حمل و نقل به میزبانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان برگزار شد، روند عملیات خرید تضمینی گندم و تصمیم گیری برای رفع مشکلات پیش آمده بررسی شد.
امید جهان نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان با بیان این مطلب که کشاورزان سرمایه‌های اصلی این مرز و بوم محسوب شده و همه اعضای ستاد براشت گندم باید با تفاهم و تعامل تمام تلاش خود را بکار گرفته تا هرگونه مشکل در خرید تضمینی را برطرف کرده و در اسرع وقت مستندات مربوط به تحویل محصول کشاورزان را به بانک عامل ارسال کنیم تا مطالبات آنها هر چه سریع تر پرداخت شود.
وی در ادامه گفت: در این جلسه مقرر گردید کلیه عوامل مرتبط با خرید تضمینی گندم با اقدامی جهادی و به سرعت نسبت به ثبت محموله های کشاورزان و ارائه مدارک آن به بانک جهت پرداخت مطالبات گندم کاران اقدام کنند همچنین مقرر گردید کلیه عوامل در بازدید و سرکشی روزانه از مراکز خرید مشکلات سامانه ای را بر طرف و مراتب را به اداره کل غله و جهاد کشاورزی گزارش نمایید.
جهان نژادیان در پایان ضمن اشاره به متفاوت بودن خوزستان در تامین چرخه غذایی کشور، بر نقش فعالین فرایند خرید تضمینی گندم تاکید و بیان کرد: امسال نیز به مانند سال های گذشته عملیات خرید به صورت شبانه روزی انجام خواهد شد تا بتوانیم خدمت ارزنده ای به کشاورزان زحمتکش و پرتلاش خوزستانی و همه هم میهنان عزیزمان ارائه نماییم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.