بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر » جدید ترین ها
  • شناسه : 2430
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵
  • 37 بازدید
  • ارسال توسط :
همزمان با گرامیداشت روز ملی گندم و نان، کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان افتتاح شد

همزمان با گرامیداشت روز ملی گندم و نان، کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان افتتاح شد

کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان به عنوان دومین مرجع آموزشی نانوایان کشور به منظور تربیت نیروی انسانی متخصص برای صنعت نان در استان خوزستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان، به مناسبت گرامیداشت روز ملی نان و گندم (۳۱ فروردین)، با حضور راضی جلالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، موالی زاده فرماندار شهر اهواز، چراغی مشاور استاندار، جهان نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی، ملایی هزاروندی مدیرکل فنی و حرفه‌ای، میرزایی ارجنکی مدیر کل پارک علم و فناوری، جعفری معاون تعزیرات حکومتی، نوری مدیر غذا و دارو، فرخ تبار معاون سازمان جهاد کشاورزی، علیرضایی رئیس انجمن کارخانجات آرد خوزستان، اتحادیه نانوایان استان و سایر اعضای کارگروه آرد و نان استان خوزستان مراسم افتتاحیه کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان برگزار گردید.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در آیین افتتاح ضمن گرامیداشت ۳۱ فروردین ماه که به نام روز ملی نان و گندم نام گذاری شده است گفت: اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان به عنوان رتبه برتر خرید تضمینی گندم کمی و کیفی و تامین کننده نان ۲۰ استان کشور جایگاه ویژه‌ای در تامین نان با کیفیت دارد.

جهان نژادیان با اشاره به تاکید استاندار محترم مبنی بر ارتقا کیفیت نان گفت: تامین نان با کیفیت دغدغه‌ی اصلی کارگروه آرد و نان استان می باشد، در همین راستا اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با انجام اقداماتی در قالب ۴ گام توانست عملکرد مناسبی در  جهت ارتقای کیفیت نان داشته باشد.

وی با اشاره به صف های طولانی نانوایی ها در سال های گذشته گفت: در راستای خلوت شدن صف های نانوایی ها با پیگیری کارگروه آرد ونان استان بیش از ۳۰۰ مجوز احداث نانوایی در استان صادر شد که از این میزان ۱۷۰ واحد متعلق به شهرستان اهواز می باشد و  امروزه صف های خلوت را در سطح شهر های استان شاهد هستیم، همچنین طی بازدید های به عمل آمده توسط بازرسان این اداره کل، مشخص شد ۷۰ درصد نانوایی های اهواز دارای کیفیت مطلوب می باشند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: درجهت فرهنگ سازی شناخت نان با کیفیت و مطالبه‌گری مردم شریف استان با برگزاری برنامه صبحانه کامل در مدرسه ۵۰۰ نفری شاهد رضوان اهواز و نخستین نمایشگاه تخصصی نان استان خوزستان که با استقبال چشمگیر مردم شریف استان روبرو شد توانستیم گام اساسی دیگری در راستای ارتقا کیفیت نان برداریم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گفت: گام سوم این اداره کل پیشنهاد راه‌اندازی کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان بود که امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران کل استانی شاهد افتتاح آن هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان شد: باید از جناب آقای علیرضا کریمی وثیق رئیس کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زنجیره گندم، آرد و نان و جناب آقای داوود امامی مدیر کانون ملی نان ایران که این اداره کل را در جهت اخذ مجوز کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان به عنوان اولین شعبه آکادمی نان ایران یاری نمودند تشکر ویژه نمود.
جهان نژادیان در پایان گفت: دیگر اقدام این اداره کل راه اندازی مجتمع نان با تنوع پخت نان با کیفیت و ایجاد دهکده نان به مساحت یک هزار متر مربع در جاده ساحلی اهواز جنب سیلوی تاریخی شهر اهواز می باشد که انتظار می رود با همکاری شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران و مقامات استانی این پروژه مهم به سرانجام برسد.

همچنین در این مراسم تفاهمنامه همکاری میان ادارات کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان، فنی و حرفه‌ای و پارک علم و فناوری خوزستان در جهت آموزش و ارتقای صنعت غله و نان استان به امضا رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.