بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر » جدید ترین ها
  • شناسه : 2394
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۵۹
  • 49 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

پیام مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

در آستانه فرارسیدن ایام الله دهۀ فجر، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و آغاز برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن یوم الله12بهمن، سالروز ورود تاریخی حضرت امام‌خمینی (رحمت الله علیه) به میهن اسلامی و ایام‌الله نورانی دهة مبارک فجر، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان طی پیامی این ایام خجسته را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، آحاد ملت ایران، خانواده های شاهد و ایثارگر تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان ، متن پیام امید جهان نژادیان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالْفَجْرِ… وَلَیَالٍ عَشْرٍ…

انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی (ره)

دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن جانفشانی‌های هزاران زن و مرد آزاده این دیار فرا رسید و ملت آزادیخواه ایران بار دیگر سالروز پیروزی غرورآفرین خود در برابر ظلم و استبداد را جشن می گیرد.

چهل‌و پنجمین سالگرد طلوع آفتاب آزادي و معنویت، در ۲۲ بهمن ماه سال  ۱۳۵۷ از ایران اسلامی كه در بيان رهبر كبير انقلاب اسلامي آن واقعه‌ی بزرگ انفجار نور ناميده شد، را می‌توان آغازگر جنبش‌های عدالت خواهانه و رهايي بخش ملت‌ها در سراسر جهان به حساب آورد كه قدرت و پيروزی اراده‌ی مردم بر وابستگی، زور و استبداد را به رخ كشيده و يادآور وعده و مشيّت الهي در نصر ضعيفان و محرومان و حاكميت آنها بر جهان دانست.

فجرانقلاب اسلامی فرصتی برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی است، تا دریابیم که با دستاورد حاصل از خون هزاران شهید چه کرده‌ایم و بار دیگر پیمان ببندیم تا در راه تحقق اهداف والای رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و رهنمود های مقام معظم رهبری با حفظ وحدت، از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

اینجانب ایام فرخنده دهه فجر، را به رهبر فرزانه انقلاب، تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران و خصوصا همکاران محترم، تبریک و تهنیت عرض کرده و از پیشگاه حضرت احدیت، سعادتمندی و توفیقات روزافزون این ملت را آرزومندم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.