بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر » جدید ترین ها
  • شناسه : 2296
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تسلیت مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان به مناسبت رحلت رسول اکرم (ص) وشهادت امامان همام امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)

پیام تسلیت مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان به مناسبت رحلت رسول اکرم (ص) وشهادت امامان همام امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)

امید جهان نژادیان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان طی پیامی، فرارسیدن آخر ماه صفر، سالروز رحلت حضرت پیامبر اکرم (ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت ثامن الحجج، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را تسلیت و تعزیت عرض نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان ، متن پیام به شرح ذیل است:

روزهای پایانی ماه صفر ایام حزن و اندوه محبان پیامبر نور و رحمت(ص) و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

۲۸ ماه صفر سالروز رحلت سید انبیاء وبرترین آفریده خدا محمد مصطفی (ص) است. وجود مقدسی که خداوند متعال تمام جهان را به یمن او و عترت پاکش آفرید و نور او اول مخلوق خداوند است. پیامبری که خداوند حکیم پارها در قرآن کریم او را ستوده است.

زندگانی پر بار کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام که با صبوری بی نظیر خویش عطر ایمان و نهال نوپای اسلام را از گزند توطئه در امان نگاه داشتند و همچنین حضرت امام رضا علیه السلام فرمانروای مطلق دل های مشتاقان حریم طوس، که در خفقان حکومت ظلم و جور با برگزاری جلسات مناظره و مباحثه به ترویج احکام الهی و آموزه های قرآنی پرداخته و در نهایت با زهر کین دشمنان اسلام به شهادت رسیدند. هر دو زیباترین جلوه های ایثار را برای زنده نگه داشتن آزادگی و حفاظت از عظمت اسلام به تصویر می کشند.

امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایت خداوند متعال و در سایه وحدت بتوانیم در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی وخدمت رسانی صادقانه به مردم شریف کوشا باشیم در پایان با آرزوی قبولی طاعات و عزاداری های محرم و صفر همه عزیزان از پروردگار متعال می خواهم ما را در زمره رهروان راستین امام زمان (عج) قرار دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.