بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر » جدید ترین ها » سامانه ها
  • شناسه : 2291
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۲۶
  • 126 بازدید
  • ارسال توسط :
پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستان در هفته آینده

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستان در هفته آینده

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: براساس آنچه از سوی وزارت جهادکشاورزی وعده داده شده، قرار است در هفته آینده مطالبات گندمکاران خوزستان پرداخت شود.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان،امید جهان نژادیان در خصوص آخرین وضعیت پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستان در بحث خرید تضمینی اظهار کرد:حدود ۵ هزار میلیارد تومان مطالبات گندمکاران خوزستانی براساس نرخ خرید تضمینی مصوب جدید در هفته آینده پرداخت خواهد شد .
وی با اشاره به تصویب قیمت خرید تضمینی گندم افزود: قیمت خرید هر کیلوگرم گندم از کشاورزان ۱۵ هزار تومان است که با توجه به میزان خرید انجام شده از کشاورزان خوزستان، باید حدود ۵ هزار میلیارد تومان به کشاورزان استان پرداخت شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: براساس قیمت جدید مصوب‌شده برای گندم، امسال حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شد که از این میزان حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده و باقی آن قرار است در هفته آینده پرداخت شود.

جهان نژادیان عنوان کرد: امسال یک میلیون و ۷۱۶ هزار تن گندم در استان خریداری شد که یک رکورد بی نظیر در تولید خوزستان بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.