بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1766
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
  • 119 بازدید
  • ارسال توسط :

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبرنگار ایسنا گفت: روز گذشته با واریز بیش از یک هزار و ۱۱۴ میلیارد تومان بخش دیگری از مطالبات کشاورزان محترم گندم و کلزا کار استان خوزستان پرداخت گردید.

وی افزود: تا کنون بیش از یک میلیون و ۳۵۵ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را از طریق مراکز تعیین شده در سطح استان خریداری نمودیم که برای این میزان خرید تا کنون بیش از ۱۴ هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان (۹۶درصد) به حساب کشاورزان محترم از طریق بانک عامل واریز و مابقی مطالبات نیز در روزهای آینده به حساب آنان واریز خواهد شد.

جهان نژادیان با بیان تسویه کامل کشاورزان کلزا کار بیان داشت: با  پرداخت صورت گرفته دیگر هیچگونه مطالباتی در ازای تحویل محمولات کشاورزان کلزا کار وجود ندارد و پرونده خرید کلزا با پرداخت بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان در استان خوزستان بسته شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد همچنان خرید تضمینی در برخی از  شهرستان های شمالی و مرکزی استان ادامه دارد گفت:  روزانه میزان مناسبی از گندم کشاورزان وارد مراکز خرید می شود از این رو تا اعلام پایان زمان خرید از سوی سازمان جهاد کشاورزی خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان ادامه خواهد داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.