بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1797
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
ورود بیست و پنجمین کشتی حامل کالاهای گندم و روغن خام

ورود بیست و پنجمین کشتی حامل کالاهای گندم و روغن خام

پهلوگیری دو کشتی با وزن 100 هزار تن کالای اساسی در بندر امام خمینی (ره)

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اعلام ورود دو کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر امام خمینی گفت: ثبت ورود بیست و پنجمین کشتی از ابتدا سال جاری تا کنون نشان ازعدم مشکلات در حوزه تامین کالاهای اساسی کشور دارد.
وی افزود: تا کنون بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالای گندم و روغن خام از طریق بندر امام خمینی (ره) وارد کشور گردیده که کلیه محمولات پس از تخلیه به سیلوها، انبارها و کارخانجات سراسر کشور منتقل شده و در برخی موارد مورد مصرف مردم شریف ایران قرار گرفته است.
امید جهان نژادیان با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان خوزستان و دسترسی سریع به اقصی نقاط کشور گفت: به دلایل ژئوپلیتیکی و سطح قابل قبول امکانات تخلیه و بارگیری در مجتمع اقتصادی بندر امام خمینی، این استان بعنوان دریچه ورود کالاهای اساسی در کشور انتخاب گردید که در گذشته و حال حاضر با ثبت رکوردهای قابل ملاحظه توانست نقش پرتوان خود را در تامین و توزیع کالاهای اساسی کشور ایفا نماید.
وی افزود: از ابتدای سال جاری ۲۱ فروند کشتی حامل کالای گندم با وزنی بیش از ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تن و مابقی نیز شامل ۴ فروند کشتی حمل کالای روغن خام آفتابگردان و سویا، اقدام به پهلوگیری و تخلیه نمودند که با برنامه ریزی های صورت گرفته واردات کالا برای تکمیل ذخایر استراتژیک ادامه خواهد یافت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.