بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر » جدید ترین ها
  • شناسه : 2293
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
  • 119 بازدید
  • ارسال توسط :
خوزستان پرچمدار خرید تضمینی گندم سال ۱۴۰۲ کشور

خوزستان پرچمدار خرید تضمینی گندم سال ۱۴۰۲ کشور

استان خوزستان مجددا در یک دهه اخیر رتبه برتر خرید گندم را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان، امید جهان نژادیان  با اشاره به آماری که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام شد گفت: خوزستان با خرید بیش از یک میلیون و ۷۲۱ هزار تن گندم، توانست یک رکورد تاریخی در نیم قرن اخیر از خود به جا بگذارد و مجددا رتبه اول تحویل دانه های طلایی را به خود اختصاص دهد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی در ادامه گفت: سهم خوزستان در خرید تضمینی گندم کشور ۱۷ درصد بوده که نشان دهنده نقش مهم این استان در تامین امنیت غذایی ایران می باشد.

وی تصریح کرد: خرید تضمینی گندم در استان خوزستان نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته و این پروسه که می توان از آن به عنوان بزرگترین عملیات لجستیکی کشور یاد کرد به مدت ۴۰ روز به طول انجامید.

جهان نژادیان در پایان با اشاره به نقش کشاورزان زحمتکش و غیور این استان در ثبت این رکورد تاریخی افزود: این موفقیت را به همه ی مردم عزیز خوزستان و همکاران پر تلاشم در اداره کل غله و خدمات بازرگانی که با محوریت سازمان جهاد کشاورزی خوزستان توانستند بار دیگر رتبه برتر خرید گندم کشور را به خود اختصاص دهند را تبریک عرض می کنم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.