بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر » جدید ترین ها
  • شناسه : 2288
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
توسعه حمل ریلی گندم از شهرستان های برتر تولید دانه های طلایی

توسعه حمل ریلی گندم از شهرستان های برتر تولید دانه های طلایی

در بازدید مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان از سیلوی شهرستان اندیمشک و شوش به ظرفیت حمل و نقل ریلی از این مراکز پرداخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان، در بازدید از سیلوی گندم اندیمشک، شوش و پایانه بارانداز ریلی که توسط مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان، مدیر راه آهن شهرستان شوش و با حضور بخش خصوصی صورت گرفت به ظرفیت حمل ریلی این شهرستان ها پرداخته شد.

امید جهان نژادیان در این بازدید گفت: با عنایت به توصیه های مقام معظم رهبری و دیگر مسئولین ملی مبنی بر توسعه حمل و نقل ریلی و این که جابجایی ریلی ۳۰ درصد نسبت به انتقال جاده ای ارزان تر است همچنین کالاهای یارانه ای از امنیت بیشتری برخوردار می باشند باید تلاش کرد این حمل و نقل را توسعه داد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی در ادامه افزود: با توجه به این که در حمل و نقل ریلی حجم انبوهی از کالا به صورت متمرکز منتقل می شود و این که حمل ریلی در اختیار دولت می باشد از بسیاری اتفاقات حاشیه ای مصون می باشد.

جهان نژادیان با تاکید بر این که حمل ریلی منافع ملی را به همراه دارد گفت: اداره کل غله و خدمات بازرگانی در تلاش می باشد ارسال گندم از شهرستان های گندم خیز استان از جمله شوش، اندیمشک و شوشتر را با توسعه حمل ریلی عملیاتی نماید.

وی در پایان گفت: بر همین اساس با برنامه ریزی های انجام شده مقرر گردید با سرمایه گزاری بخش خصوصی نسبت به ایجاد بارانداز در شهرستان شوش حمل ریلی بیش از بیش پر رونق گردد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.