بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1455
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
  • 239 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
تامین آرد و نان مورد نیاز مناطق زلزله زده اندیکا

تامین آرد و نان مورد نیاز مناطق زلزله زده اندیکا

ادامه یافتن توزیع آرد تا پایان روند امداد به زلزله زدگان

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر گزاری ایسنا کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر خوزستان را یکی از خدمات در حال انجام این اداره کل دانست و افزود: در راستای کمک های مومنانه نسبت به تامین آرد مورد نیاز مردم شهرستان اندیکا و روستائیان همجوارآن که پس از زلزله اخیر دچار خسارت های مالی شدند اقدام فوری گردید.

وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی این اداره کل تامین ۴ قلم از کالاهای اساسی کشور می باشد گفت: همواره برای تامین گندم، روغن خام، شکر خام و برنج اقدامات پیوسته و شایسته ای توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران به انجام می رسد از این رو نقش حمایتی و استراتژیک این اداره کل برای حفاظت و ایجاد امنیت غذایی مردم نقطه قوت تلاشگران این عرصه می باشد.

جهان نژادیان در خصوص نحوه توزیع آرد میان اقشار آسیب دیده زلزله زده شهرستان اندیکا اظهار داشت: طبق تفاهم نامه ای که با سپاه پاسداران، بسیج و  سازمان های امدادی منعقد شده است بصورت روزانه میزان قابل ملاحظه ای آرد با هدف توزیع میان مردم زلزله زده شهرستان اندیکا تخصیص می یابد تا در چنین شرایطی با تمهیدات اندیشیده شده مسئله قوق غالب مردم آسیب دیده  تامین  و مرتفع گردد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با تاکید بر ادامه یافتن ارائه خدمات از سوی این اداره کل تصریح کرد: برای ارائه خدمات بهتر،  آمادگی همکاری بیشتر بصورت تهیه نان بهداشتی برای زلزله زدگان وجود دارد که در صورت نیاز و اعلام از سوی استانداری و دستگاه های ذی ربط بسرعت آماده و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: همواره این اداره کل در عملیات های لجستیکی و پشتیبانی از نهادهای امدادی در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه با اقدام فوری نسبت به تهیه آرد، نان و حتی کیسه توانسته نقش بسزایی در خدمت رسانی به هموطنان در شرایط بحرانی داشته باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.