بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 2282
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
اقلام اساسی نذورات اربعین تامین می باشد

اقلام اساسی نذورات اربعین تامین می باشد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان از موجودی کافی کالاهای اساسی خبر داد و گفت: نیاز اقلام اساسی استان در ایام اربعین تامین شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان، امید جهان نژادیان با اشاره به تخصیص ۱۲۰۰ تن آرد جهت تامین نان زائرین امام حسین (ع) اظهار داشت: پخت نان توسط کارخانجات صنعتی خوزستان به منظور حمایت از تولید و اشتغال جوانان بومی استان و جلوگیری از عرضه آرد خارج از شبکه صورت می گیرد و نان بسته بندی شده روزانه به مواکب مستقر در مرز شلمچه و چزابه تحویل داده می شود.

وی همچنین بیان داشت: از ابتدای ماه محرم بیش از ۲۱۰۰ تن برنج هندی دانه بلند و ۶۹۵ تن شکر سفید جهت تنظیم بازار، نذورات و مراسمات محرم و صفر تخصیص داده شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی با اشاره به این که توزیع این اقلام به صورت مستمر بوده و جای هیچ گونه نگرانی در خصوص موجودی آن ها نیست افزود: سهمیه در نظر گرفته شده شهرستان‌های استان طبق نظر سازمان جهاد کشاورزی بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: علاوه بر مقادیر ذکر شده قریب به ۸۰۰ تن برنج و ۷۰ تن شکر به فروشگاه های زنجیره ای در استان تخصیص و تحویل داده شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.