بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1373
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
  • 313 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
پیام مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

پیام مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

به راستی کشاورزی می تواند نیروی محرکه رشد و توسعه کشور باشد

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در پیامی سالگرد تاسیس جهاد کشاورزی به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) که یادآور مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی جهادگران در سالهای آغازین انقلاب، ۸ سال دفاع مقدس و امروز که در شرایط تحریم ظالمانه و بسیار حساسی قرار گرفته ایم را به تمامی کارکنان و تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت عرض نمود.

وی افزود:  امسال هفته جهاد کشاورزی را در حالی گرامی می داریم که بحمداله استان خوزستان برای ۱۰ سال پیاپی رتبه نخست تولید و خرید گندم کشور را بدست آورده و برای نخستین بار هم توانست با برنامه ریزی و مدیریت موفق بیشترین میزان تولید دانه روغنی کلزا را به خود اختصاص دهد.

جهان نژادیان عمل به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در جهت تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها را برای حفظ خودباوری ضروری دانست و بر اهمیت تلا ش های روزافزون در راستای پایداری تولید و توسعه بخش در کشاورزی تاکید نمود و خاطر نشان کرد: کشاورزی می تواند نیروی محرکه رشد و توسعه کشور باشد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: با به اتمام رسیدن طرح موفق ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری می توان شاهد رشد و شکوفایی بخش کشاورزی استان و خودکفایی در تولیدات استراتژیک کشور باشیم.

ایشان ضمن تجلیل از زحمات بی دریغ ریاست محترم و معاونین گرانقدر سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان برای تشکیل جلسات مستمر و همکاری توام با تعامل در جهت پیشبرد اهداف خرید تضمینی سال جاری،  اقدامات روسای ادارت ستادی وشهرستانی در عملیات بزرگ خرید تضمینی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: امسال یکی از موثرترین و بی نقص ترین خریدهای تضمینی طی ده سال گذشته را تجریه نمودیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.