بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1119
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
  • 524 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی

همکاران ارجمند

با نکوداشت یاد و راه سرور آزادگان جهان حضرت ابا عبدالحسین(ع)، یاد و خاطر مجاهدان عرصه ایمان و عمل،شهیدان والا مقام رجایی و باهنر، هفته دولت را گرامی می داریم.

موفقیت های بدست آمده برای این اداره کل در گرو تلاش و توانمندی نیروهای متخصص، خلاق و مسئولیت پذیری است که همواره می کوشند تا در سیر حرکت به سوی چشم اندازهای تعیین شده، نقش مؤثری ایفاء نمایند و بی شک هر تلاش مضاعف و انگیزه شما عزیزان، گامی بلند خواهد بود برای نیل به تعالی اهداف ملی که کام تمامی اعضای جامعه را شیرین خواهد نمود.

به طور حتم بار سنگین مسئولیت خرید تضمینی گندم و کلزا، تهیه و تامین کالاهای اساسی از جمله شکر، روغن، برنج،  تخلیه و بارگیری و حمل شبانه روزی بر اساس برنامه حمل ابلاغی به سوی اقصی نقاط کشور  را یکایک شما احساس نمودید و با تلاش و کوشش شما عزیزان امروز برای نهمین سال متوالی توانستیم رتبه اول خرید محصول گندم آن هم در کوتاه ترین زمان ممکن در کل کشور را با موفقیت بدست آوریم و این مهم در کنار پشتیبانی عملیات بزرگ تامین و ترخیص کالای اساسی از دیگر افتخارات زرین همکاران ما در استان خوزستان می باشد.

چهارم شهریور ماه، روز کارمند، فرصت مغتنمی برای قدردانی از انسان های گمنام و شایسته ای است که هدف شان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و اراده خود را برای رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه بکار گرفته اند.

کارمندان و کارکنانی که از هیچ تلاش و کوششی در جهت ارتقاء کیفیت خدمات و ایجاد رضایت بخش بزرگی از کشاورزان استان کوتاهی نکرده و با دانش و تجربه،  تمام تلاش خود را برای امنیت پایدار مردم ایران اسلامی بکار می گیرند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر،هفته دولت و روز کارمند را به تمامی خدمتگزاران ایران اسلامی  بویژه همکاران محترم اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، توفیق و سلامتی شما را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.