بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 441
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
  • 463 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
تجلیل از ایثارگران ۸سال دفاع مقدس

تجلیل از ایثارگران ۸سال دفاع مقدس

قدردانی از مردان روزهای رزم تنها افتخاریست که پس از گذشت سالها برای مردم ومسئولین باقی مانده است

در واپسین روزهای پایانی ماه غم سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین(ع) مراسم تجلیل از جانبازان، رزمندگان، آزادگان و سایر خانواده های شهدای این اداره بعمل آمد.

در این مراسم که با حضور جمع کثیری از پرسنل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در سالن جلسات برگزار شد پس از قرائت چندی از کلام اله مجید، جناب آقای برکت مسئول امور ایثارگران ضمن تشریح فعالیت های صورت گرفته و  عملکرد یکساله  این واحد از پیگیری مناسب مدیرکل محترم  نسبت به امور ایثارگران از زمان حضور در این اداره کل قدردانی نمود.

در ادامه مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با ایراد سخنانی ضمن پاسداشت خون و یاد شهدا، افتخارآفرینی بزرگوارانی همچون حاضرین که در سخت ترین روزهای کشور افتخار آفریدند را گرامی داشتند.

امیری زاده که خود از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس می باشد با بیان خاطراتی از دوران رشادت ها، یاد و خاطر آن روزها را گرامی دانسته و از حاظرین خواستند تا خاطرات خود را کوتاه و مختصر در این جلسه بیان نمایند.

در پایان جلسه مدیر کل و معاون محترم اداری و مالی با تقدیم هدایا و لوح تقدیر از یادگاران ۸سال دفاع مقدس و سرافرازی کشور ایران در اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تجلیل بعمل آوردند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.