بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر » جدید ترین ها
  • شناسه : 2356
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
  • 54 بازدید
  • ارسال توسط :
گام نخست برنامه ریزی جهت خرید تضمینی گندم و کلزا در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳

گام نخست برنامه ریزی جهت خرید تضمینی گندم و کلزا در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از برگزاری نخستین مرحله از جلسات برنامه ریزی جهت خرید تضمینی گندم و کلزا در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان، امید جهان نژادیان گفت: بر اساس برنامه ابلاغی از سوی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به منظور برنامه ريزي، آمادگي و فراهم سازي تمهيدات و اتخاذ تدابير در خصوص  اقدامات عمليات  قبل از خريد تضميني گندم و دانه هاي روغني سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ نخستین جلسه در این ارتباط با حضور معاونین، مدیران ایدن اداره کل برگزار گردید.

وی با اشاره به نقش استان خوزستان در تامین ۲۰ درصد از گندم کشور گفت: از آن جایی که این استان جز اولین مناطق کشور می باشد که برداشت گندم و کلزا در آن آغاز می شود نیازمند برنامه ریزی دقیق و جامع ای می باشد در همین راستا مکاتبات اولیه با دستگاه های مرتبط و مشاورین خرید تضمینی در دست اقدام می باشد.

جهان نژادیان افزود: خرید تضمینی گندم و کلزا در خوزستان در یک بازه‌ی زمانی ۴۰ روزه انجام می شود و همین موضوع باعث متفاوت بودن با سایر استان ها و حساسیت دو چندان آن می شود.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم به مانند سال های گذشته برگ زرین دیگری در حوزه خرید گندم به افتخارات خوزستان بیافزاییم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.