بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر » جدید ترین ها
  • شناسه : 2458
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۳۴
  • 21 بازدید
  • ارسال توسط :
خرید بیش از ۷۱۷ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان

خرید بیش از ۷۱۷ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان میزان خرید گندم از کشاورزان استان از ابتدای فصل برداشت تاکنون را بیش از ۷۱۷ هزار تن اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امید جهان نژادیان در ارتباط تلفنی با خبر ۱۰ و ۴۵ دقیقه رادیو خوزستان با بیان اینکه وارد پیک خرید گندم در خوزستان شده ایم، گفت: از ابتدای فصل برداشت تاکنون بیش از ۷۱۷ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی خوزستان را یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی به ویژه گندم و کلزا در کشور دانست و افزود: روزانه بیش از ۶۰ هزار تن از این محصول راهبردی از کشاورزان استان خریداری می‌شود و دیروز این میزان بیش از ۶۲ هزار تن ثبت شد.

به گفته جهان نژادیان؛ اطلاعات خرید گندم کشاورزان به صورت مستمر در سامانه سیفا می‌شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ورود سامانه بارشی به خوزستان، ادامه داد: عملیات تخلیه مراکز روباز و انتقال و ذخیره سازی گندم به سیلو‌های استاندارد به صورت ۲۴ ساعته درحال انجام است.

وی با بیان اینکه همه سیلو‌ها و کارخانه‌های آرد استان برای دریافت گندم از کشاورزان آمادگی کامل دارند، تاکید کرد: به کشاورزان توصیه می‌شود محصول خود را بدون معطلی به سیلوهای استاندارد تحویل دهند.

جهان نژادیان می گوید: با پیگیری‌های انجام شده مطالبه های گندمکاران استان پایان این هفته و یا نهایت ابتدای هفته آینده پرداخت خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.