بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر » جدید ترین ها
  • شناسه : 2365
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۸:۱۹
  • 61 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تسلیت مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

پیام تسلیت مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

حاج قاسم سلیمانی، مردی از تبار عشق و ایمان، مرد میدانهای سخت و از محبوب ترین چهره های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با ظلم جهانی است.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

قهرمانان و اسطوره‌ها؛ سرمایه‌های معنوی و جاودانی هر جامعه‌ای هستندکه فراتر از زمان و مکان، درخششِ ابدی دارند و مباهات و فخرِ یک ملت در شخصیتِ والای آنان تجلی می‌یابد.

این نمادهای انسانی- معنوی وقتی به دور از تعلقات دنیوی و با ایثار و بذل جان شیرین، اقتدار و ابهتِ یک پهنه  جغرافیایی، فرهنگی و یا عقیدتی را در منظرِ سایر ملل قرار می‌دهند، در قلب و باور مردم همه ادوارِ تاریخ جاودانه و مانا خواهند شد.

بی شک سردار سرافراز ایران زمین حاج قاسم سلیمانی یکی از قهرمانان واقعی و جاودانه‌ای است که اثرات اقداماتِ مقتدرانه، امنیت‌زا و آرامش آفرینش مرزهای ایران را درنوردیده و عظمتی به پهنای دنیا و تاریخ یافته است و نه تنها قلوب ایرانیان را به تسخیرِ عشق و محبت خود درآورده بلکه همه  ملت‌های رنج کشیده و تحت ستم را شیفته اقتدارِ توأمِ با رأفتِ خود نموده و به شایستگی لقب “سردارِ دل ها” را از مردم دریافت کرده است و به دلیلِ همین اقتدار و محبوبیت زائدالوصف در بین ملت‌های مختلف، سال ها موردِ کینه و عناد کور مستکبرین قرار گرفتند و توسط آنها با خباثت و دنائت هر چه تمام تر به شهادت رسیدند.

اینجانب چهارمین ساگرد شهادت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی، ملت شریف ایران و امت بزرگ اسلام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و امیدواریم به عنوان میراث‌داران این شهدای والامقام توفیق خدمتگزاری صادقانه به محرومین و مستضعفین را داشته باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.