بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر » جدید ترین ها
  • شناسه : 2347
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

پیام تبریک مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با انتشار پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان ، در متن پیام امید جهان نژادیان آمده است:

بسمه تعالی

پنجم آذر ۱۳۵۸ به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) سالروز تاسیس بسیج، مردمی ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بسیج، نهادی انقلابی و مردمی است که از دل مردم برخاسته و در طول چهل و  پنج سال عمر انقلاب اسلامی، نقشی بی بدیل در حفظ و حراست از ارزش های نظام داشته است.

به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) : “بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، مرهون تفکر بسیجی است و بسیج مجموعه ای است که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطر را جمع می کند.

امروز به برکت حضور بسیج در عرصه‌های خطیر و تعیین کننده کشور به ویژه مجاهدت‌های این قشر فداکار در حوزه مردم یاری، محرومیت‌زدایی و سازندگی، نشان از نقش آفرینی بسیج در تامین نیازهای سرنوشت‌ساز انقلاب و میهن اسلامی دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به رهبرمعظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان سر افراز ایران اسلامی به ویژه بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی و استان و همچنین بسیجیان عزیز اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نمایم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.