بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر » جدید ترین ها
  • شناسه : 2304
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان به مناسبت هفته وحدت، میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)

پیام تبریک مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان به مناسبت هفته وحدت، میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در پیامی هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را به تمام مسلمانان جهان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان، در پیام امید جهان نژادیان، آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

«ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَیٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ»

پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله می‌فرمایند: الجَماعَهُ رَحمَهٌ و الفُرقَهُ عذابٌ “وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است” این حدیث بیانگر اهمیت یکپارچگی امت اسلامی در این دین الهی است.

ماه ربیع‌الاول یادآور میلاد با سعادت  دو فاونس هدایت، حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق(ع) است و هفته وحدت بی‌تردید نماد صلح و دوستی، پیام آور برادری، اتحاد و یکپارچگی همه مسلمانان به یکدیگر در سایه قرآن کریم و سنت و سیره رسول اکرم (ص) است.

هفته وحدت، نشانگر عزت و سربلندی مسلمانان و مروجین اسلام در جهان است، هفته‌ای که به تدبیر رهبر کبیر انقلاب، هفته‌ وحدت نامگذاری شده است.

اینجانب میلاد نبی مکرم اسلام، پیامبر مهربانی ها، حضرت محمد(صلی الله علیه و آله وسلم) و همچنین ولادت با سعادت حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) را محضر حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنا فداه و مردم شریف استان خوزستان و خاصه جامعه عزیز اداره کل غله و خدمات بازرگانی تبریک و تهنیت عرض نموده، امید آن دارم که با بهره گیری از تعالیم دین مبین اسلام و شریعت پیامبر وحدت آفرین، در سایه آرمان های مقدس امام راحل و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی موفق و مؤید باشیم.

امید جهان نژادیان _ مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.