بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 2215
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
  • 53 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان

پیام تبریک مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان در پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت

عید قربان نشانه ایثار، عشق و اطاعت از فرمان خداوند بی هیچ قید و شرطی است. عید قربان نشان ایمان انسان راستین به خالق یکتا و بی همتا و روزی است برای اهدای قربانی به آستان پاک دوست و نادیده گرفتن خواست ها و نیازهای خویش و نیز محو کامل خودخواهی ها و دل کندن و رهایی از تمامی تعلقات دنیوی می باشد.

روز دهم ذی‌الحجه، یادآور موفق بیرون آمدن از آزمون سخت و سنگین الهی حضرت خلیل الرحمن(ع) است که با دل کندن از تمامی تعلقات دنیوی و قربانی کردن نفس سرکش، راه و رسم طاعت و بندگی و گذشتن از خود و دلبستگی های خود در درگاه حق را به انسان ها آموخت و منشاء پاک ترین عید مسلمانان شد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده غله و خدمات بازرگانی، فرارسیدن فرخنده عید سعید قربان به عنوان باشکوه‌ترین و زیباترین جلوه تعبد و اطاعت در برابر معبود و عالیترین مرحله بندگی و عبودیت به درگاه حضرت باریتعالی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبری فرزانه انقلاب ( مدظله العالی )، همکاران ساعی و پرتلاش خود در استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند منان خواهانم تا در این روز فرخنده به همه مسلمانان در جوار خود جایگاهی شایسته عنایت فرماید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.