بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر » جدید ترین ها
  • شناسه : 2307
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
پرداخت ۲۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران خوزستانی

پرداخت ۲۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران خوزستانی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: تا کنون حدود 20 هزار میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران خوزستانی پرداخت شده است و به خاطر تاخیر در پرداخت مابقی مطالباتشان عذرخواهی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان فارس با راه‌اندازی پویشی خواستار پرداخت مطالبات گندم‌کاران خوزستانی شدند. این پویش با عنوان «مطالبات گندمکاران خوزستان پرداخت شود» در سامانه «فارس من» ثبت شده است.

مخاطبان در این پویش اظهار کرده‌اند: «مطالبات گندمکاران خوزستان از اردیبهشت ۱۴۰۲ تا به امروز به صورت کامل پرداخت نشده است. مقرر شده بود که در هفته‌های پیشین پرداخت این مطالبات صورت بگیرد که متاسفانه عملی نشده است»

امید جهان نژادیان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی  استان خوزستان در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ۲۰ هزار تن گندم به ارزش ۲۵ هزار میلیارد تومان از گندم‌کاران خریداری شد که تا به امروز نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران پرتلاش خوزستانی پرداخت شده و مابقی نیز در آستانه‌ی پرداخت قرار دارد.

 وی با بیان اینکه پرداخت مطالبات گندم‌کاران خوزستانی به صورت مستمر در حال پیگیری است، افزود: ما بقی مطالبات گندم‌کاران ۵ هزار  و ۲۰۰ میلیارد تومان است که به آنها قول می‌دهیم که این مطالبات به صورت کامل پرداخت شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی  استان خوزستان با قدردانی از شبانه‌روزی کشاورزان خوزستانی گفت: از تمامی کشاورزان سخت‌کوش خوزستانی به خاطر تاخیر در پرداخت ما به ‌تفاوت قیمت گندم عذرخواهی می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به قول مساعد رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شده است که تا پایان مهرماه نسبت به پرداخت کلیه مطالبات گندم‌کاران خوزستانی اقدام شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان گفت: از تمامی کشاورزان نجیب خوزستانی درخواست می‌کنیم مقدمات کشت آینده گندم را برنامه‌ریزی کنند و بدانند که بنده و تمامی مسؤولان متولی حوزه‌ی جهادکشاورزی پیگیر احقاق حق و پرداخت مطالبات آنها در کمترین زمان ممکن هستیم.

وی با تاکید بر لزوم امید آفرینی در بین کشاورزان خوزستانی بیان کرد: برآورد خرید گندم در کشور هشت میلیون تن بود که با تلاش و سخت‌کوشی کشاورزان تا امروز ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شد و شاید همین عامل باعث شد که در تامین اعتبار نتوانستیم به وعده‌ای که به کشاورزان دادیم، عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان برنامه و بودجه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که تا کنون ۷۱ درصد از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است و تلاش می‌شود تا پایان مهر ماه باقیمانده طلب کشاورزان پرداخت شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.