بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 2169
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۵۵
  • 63 بازدید
  • ارسال توسط :
خوزستان در صدر پرداخت مطالبات گندمکاران

خوزستان در صدر پرداخت مطالبات گندمکاران

امید جهان نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان با اشاره به پیگیری های انجام شده در خصوص پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی خبر از پرداخت بیش از 197 هزار میلیارد ریال به کشاورزان استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان، امید جهان نژادیان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان با بیان این مطلب که خرید گندم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد افزایش داشته است اظهار کرد: تا کنون بیش از یک میلیون و ۷۱۵ هزار و ۳۵ تن گندم از کشاورزان سخت کوش خوزستانی خریداری شده است.

امید جهان نژادیان با اشاره به این موضوع که استان خوزستان در این سال زراعی نیز به مانند یک دهه گذشته در صدر خرید گندم می باشد، گفت: امسال نیز به همت کشاورزان خوزستانی توانستیم یک رکورد تاریخی از خود بجا بگذاریم و بیش از یک میلیون و ۷۱۵ هزار تن از گندمکاران زحمتکش خوزستانی خریداری کنیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به این که خوزستان در صدر خرید گندم می باشد، بیشترین میزان پرداخت مطالبات نیز متعلق به این استان می باشد و تا کنون ۹۹ درصد مطالبات نیز پرداخت شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی در ادامه گفت: با پیگیری های انجام شده مجددا به حساب کشاورزان خوزستانی وجه پرداخت شده است و این واریزی بیش از ۱۹۷ هزار میلیارد ریال و بر پایه قیمت خرید تضمینی گندم سال گذشته می باشد و از طریق بانک عامل (کشاورزی) به حساب کشاورزان استان واریز شده است.

جهان نژادیان در پایان تصریح کرد: قیمت نهایی گندم تا پایان هفته آینده از طریق وزارت جهاد کشاورزی به شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران اعلام و پس از ابلاغ آن به ادارات غله و خدمات بازرگانی کشور در کمترین زمان ممکن تمام مطالبات گندمکاران عزیز به صورت کامل به آن ها پرداخت می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.