بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 2239
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
  • 49 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری کلاس آموزشی نانوایان اهوازی

برگزاری کلاس آموزشی نانوایان اهوازی

در کلاس آموزشی نانوایان اهواز که با حضور مدیر کل اقتصادی استانداری خوزستان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی، نماینده سازمان جهاد کشاورزی، نماینده نانینو و خبازان این شهرستان برگزار شد به آموزش و بررسی مشکلات نانوایان پرداخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان، امید جهان نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی ضمن تشکر از نانوایان زحمتکش خوزستانی گفت: اداره کل غله متولی اصلی واحد های خبازی می باشد و باید تلاش کرد با برگزاری کلاس های آموزشی و ارتباط مستمر میان این اداره کل و نانوایی ها، بتوانیم نان با کیفیت مناسب به سفره مردم برسانیم.

مدیر کل غله در ادامه افزود: طرح هوشمند سازی یارانه نان از انتهای سال ۱۴۰۰ به صورت آزمایشی در استان  زنجان  شروع و بعد از یک سال در خوزستان با نصب دستگاه های کارتخوان  آغاز به کار کرد و امروز شاهد این هستیم که دست سودجویان اقتصادی به مراتب از این سرمایه گرانبها کوتاه تر شده است.

جهان نژادیان با بیان این مطلب که بنای دولت، هدفمند سازی توزیع آرد و فروش نان می باشد گفت: هدف این طرح تشویق نانوایی هایی است که مقبولیت و رضایت بیشتری میان مردم دارند و  کسر سهمیه نانوایی های متخلف می باشد و هدف غایی و نهایی دولت رساندن نان با قیمت یارانه ای به دست مصرف کننده واقعی که همان مردم هستند و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه آرد و استفاده های ناثواب از این محصول استراتژیک و با ارزش است.

وی در پایان تصریح کرد: خوزستان در سامانه نانینو جز استان هایی می باشد که کمترین تخلف را  دارد که برای به حداقل رساندن این میزان مستلزم برگزاری کلاس های آموزشی مختلف و نظارت مستمر بر این واحد های خبازی می باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.