بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 2154
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
  • 59 بازدید
  • ارسال توسط :
آغاز دومین مرحله طرح پایش آرد از کاخانه تا نانوایی

آغاز دومین مرحله طرح پایش آرد از کاخانه تا نانوایی

امید جهان نژادیان خبر از استقرار ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در کارخانجات آرد این استان در خصوص دومین مرحله پایش آرد از کاخانه تا نانوایی داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان، امید جهان نژادیان با بیان این مطلب که اولین مرحله طرح پایش آرد از ۱۵ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ شروع و تا پایان اسفند ماه به سرانجام رسید افزود: با وقفه ای کوتاه مجددا دومین مرحله این طرح آغاز گردیده است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به وظیفه ذاتی این اداره کل در راستای تامین کالای اساسی بیان داشت: خوزستان نه تنها در تامین آرد این استان بلکه سایر نقاط کشور نقش به سزایی دارد و این مطلب خبر از اهمیت نظارت بر پایش آرد می دهد، همچنین حضور ناظرین این اداره کل در این طرح بسیار حائز اهمیت می باشد.
وی در ادامه گفت: با حضور ناظرین این اداره کل در تمام کارخانه های آرد خوزستان مسیر تولید آرد تا زمان تحویل درب نانوایی ها مورد پایش قرار خواهد گرفت و تلاش می شود با این طرح بتوانیم دست سود جویان اقتصادی را از این سرمایه گرانبها کوتاه کنیم.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی افزود: واحد های خبازی ملزم به پخت سهمیه روزانه خود و همکاری همه جانبه با بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و دیگر گروه های مجاز بازرسی می باشند همچنین کلیه واحد های آزاد پز من بعد باید از طریق سامانه یکپارچه فروش، آرد مورد نیاز خود را تامین نمایند، در غیر این صورت برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.
جهان نژادیان در پایان تصریح کرد: دولت بیشترین یارانه را به حوزه گندم، آرد و نان ارائه داده و می‌طلبد کلیه متولیان امر در اجرای صحیح بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی نقش پر رنگی ایفا کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.