بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 2266
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۱۶
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

امید جهان نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

“ارتباط و آگاهی” از ویژگی های عصر ارتباطات و اطلاع رسانی است که باعث توسعه یافتگی جوامع شده و نقش مطبوعات و رسانه ها در این راستا کاملا مشهود می باشد.

خبرنگاری تنها شغل و حرفه در جهان است که به دلیل روبرو شدن هر روز با وقایع جدید هیچ گاه دچار تکرار و روزمرگی نخواهد شد. ارتباط و خلاقیت مهمترین فاکتور موفقیت در راه خبرنگاری است زیرا فرد باید در کنار انرژی گذاشتن برای انعکاس و اطلاع رسانی اتفاقات روز، مهارت های برقراری پیوند و گفتگو با مخاطب را مورد توجه قرار دهد.

روز خبرنگار یادآور دغدغه‌ها و زحمات انسان‌های شریف و سختکوشی  است که در کسوت خبرنگاری به عنوان وجدان بیدار جامعه، بیرق بیداری و آگاهی را به دوش گرفته و موجبات تعالی و پیشرفت جامعه را فراهم می‌آورند.

روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا از تلاش‌ها و زحمات خستگی‌ناپذیر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه قدردانی کنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه اطلاع‌رسانی و خبر ، فرارسیدن روز خبرنگار را به عموم خبرنگاران، اصحاب رسانه، اهل قلم، خانواده بزرگ مطبوعات، جامعه  اطلاع رسانی و تمامی فعالان این عرصه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از همراهی و اهتمام ویژه تمامی عزیزان در انعکاس اخبار فعالیت ها و خدمات نظام اسلامی قدردانی نموده، توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.