بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 2264
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
مطالبه باقیمانده گندمکاران خوزستان ۸ هزار میلیارد تومان است

مطالبه باقیمانده گندمکاران خوزستان ۸ هزار میلیارد تومان است

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان: مطالبه باقیمانده گندمکاران استان باتوجه به افزایش قیمت خرید تضمینی ۸ هزار میلیارد تومان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان، امید جهان نژادیان گفت: براساس وعده‌های وزارت جهاد کشاورزی قرار بود در این هفته مطالبه‌های گندمکاران خوزستان پرداخت شود، اما تاکنون پرداختی صورت نگرفته است.

وی افزود: با پیگیری‌هایی انجام‌شده و براساس وعده وزارت کشاورزی، مطالبه‌های گندمکاران استان در رابطه با خرید تضمینی گندم در هفته آینده و پس از تاسوعا و عاشورای حسینی پرداخت خواهد شد.

جهان نژادیان مطالبه باقیمانده گندمکاران خوزستانی را حدود ۸ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: امیدواریم با توجه به قول‌های داده شده در موعد مقرر پرداخت شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان می‌گوید: براساس قیمت اولیه خرید تضمینی گندم که برای هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بود، همه مطالبه‌های گندمکاران استان که مبلغی حدود ۱۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود به حساب آن‌ها واریز شده است، اما با توجه به افزایش نرخ خرید گندم، مطالبه‌هایی باقی مانده است که باید پرداخت شود.

به گفته جهان نژادیان؛ امسال یک میلیون و ۷۱۶ هزار تن گندم در استان خریداری شد که یک رکورد بی نظیر در تولید خوزستان محسوب می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.