بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 2260
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تسلیت مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

پیام تسلیت مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

همزمان با فرارسيدن تاسوعا و عاشوراي حسيني و ايام سوگواري شهادت سرور سالار شهيدان عالم حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و ياران با وفايش، امید جهان نژادیان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان در پيامی اين ايام را تسليت و تعزيت گفت.

بسم رب الشهداء والصدقین

ْاَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

عــاشورا نمایش پرشکوه عشق است که با ایثار و از خودگذشتگی امام حسین (ع) و یاران فداکار آن حضرت در صحنه کربلا خلق می‌شود.

واقعه عاشورا کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل است که آثار آن در تمام ابعاد تاریخ شیعه و زندگی آزادگان و آزاداندیشان جهان مشهود است.

عـاشورا در طول قرن‌ها پس از واقعه کربلا همواره نماد آزاداندیشی و روشن‌فکری اسلامی بوده است و هـمواره آمـوخته است که در ماجرای دفاع از دین، بصیرت بیش از خصلت‌های دیگر، برای انسان لازم است.   بـرای حفظ دین باید فداکاری کرد، در راه قرآن  از همه چیز گذشت و در میدان نبرد حق و باطل، همه باید در یک صف قرار گیرند.

امروز، این وظیفه ماست که فرهنگ عاشورا و پیام آزادگی، بصیرت و حق خواهی کربلا را خوب بشناسیم و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

اینجانب فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران با وفایشان را محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و تمامی کارکنان خدوم و حسینی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تسلیت عرض نموده و امید است با عنایت آن امام همام، ادامه دهنده واقعی بینش و نهضت حسینی باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.