بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1932
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان

پیام تبریک مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان

به مناسبت فرارسیدن عید نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

شعبان، ماه رسول خدا (ص)،  ماه آماده‌سازی روح برای وارد شدن به ضیافت الهی رمضان و فرصتی برای قرب الهی و جلب محبت خدا و رسول گرامی اش می باشد .

او ناظر بر همه هستی است و انتظار فرجش افضل اعمال است. تلاش برای اصلاح جامعه که باید هر کس از خود آغاز کند و فراهم نمودن زمینه ظهورش، از وظایف اولیه ماست.

در نظام جمهوری اسلامی، سالروز این میلاد خجسته، به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) نام‌گذاری شده است.

امنیت، آسایش و اقتدار مثال‌زدنی ایران اسلامی در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و جانبازان و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت‌شناس نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی خصوصاً سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

اینجانب فرارسیدن خجسته میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل‌گستر گیتی، امام المبین، حجت‌الله علی العالمین حضرت حجت بن الحسن العسکری و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) رامحضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و همه پیروان و منتظرانش تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

از خداوند متعال برای همه همکاران عزیز توفیق بهره مندی کامل از ایام باقی  ‌مانده در ماه شعبان و آمادگی ورود به ماه مبارک رمضان را مسألت می‌کنم.

جهان نژادیان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.