بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1929
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
خیز خوزستان برای آغاز بزرگترین عملیات اقتصادی کشور

خیز خوزستان برای آغاز بزرگترین عملیات اقتصادی کشور

حفظ رکورد 10ساله بیشترین تولید و خرید محصول گندم

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایسنا گفت: تمامی مسائل و مشکلات خرید گندم و کلزا در سال ۱۴۰۲ همراه با کلیه دست اندرکاران ستاد برداشت با حضور مدیریت محترم سازمان جهاد کشاورزی مورد بررسی و در خصوص برخی از آنها تصمیمات راهبردی اتخاذ گردید.

وی افزود: در سال جاری با توجه به بارندگی های مناسب و استقبال خوب کشاورزان سطح زیر کشت محصول گندم نسبت به سال گذشته با افزایش قابل توجهی روبرو گردید، از این رو پیش بینی می شود در سال آینده حدود ۲ میلیون تن گندم در مزارع استان برداشت و  توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران خریداری گردد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: در سال جاری ۱۶۴ هزار هکتار بصورت دیم و بیش از ۳۹۰ هزار هکتار از مزارع استان بصورت آبی زیر کشت محصول گندم  همچنین بیش از ۲۶ هزار هکتار نیز زیر سطح کشت محصول کلزا قرار گرفته است.

جهان نژادیان با اشاره به رکورد ۱۰ ساله تولید و خرید محصول گندم در استان خوزستان گفت: از تمام ظرفیت های دولتی و بخش خصوصی برای آغاز بزرگترین عملیات اقتصادی کشوردر استان خوزستان استفاده خواهیم برد تا بتوانیم در سال ۱۴۰۲ مجددا با ثبت رکوردی دیگر در میزان تولید علاوه حفظ عنوان بزرگترین تولید کننده،  گامی بلند در جهت تثبت خودکفایی این محصول بسیار مهم و استراتژیک داشته  باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.