بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1899
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
تلاشی بی وقفه برای امنیت غذایی پایدار

تلاشی بی وقفه برای امنیت غذایی پایدار

هشتمین جلسه خرید تضمینی دو محصول کشاورزی

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان در هشتمین جلسه مدیران ستادی اداره کل نسبت به احراز شرایط استاندارد سیلوهای بخش خصوصی تاکید نمود.

وی با اشاره به آثار مخرب ریزش یکی از سیلوهای بخش خصوصی گفت در سال جاری باید پروانه ساخت و سایر مولفه های زیرساختی سیلوهای بخش خصوصی مورد بازبینی قرار گیرد و در صورت عدم شرایط استاندارد مانع از عقد قرار داد و همکاری آنان در فصل برداشت و خرید سال آینده باشیم.

جهان نژادیان تصریح کرد:  تیم های ارزیاب و انبار گردانی در ماه جاری بازدیدهای خود را آغاز نمودند گفت: قبل از آغاز فصل برداشت و خرید تضمینی گندم می بایست اقدامات زیرساختی و بهداشتی فراوانی در سیلوها و مراکز پیش بینی شده انجام شود  تا شرایط استاندارد برای فضای ذخیره سازی  گندم های خریداری شده ایجاد گردد.

 مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان اینکه بسیاری از  دسترسی ها به سامانه سیفا از ستاد استانی خارج شده است گفت:  برای برطرف سازی مشکلاتی که در طی این مدت ایجاد شد مکاتباتی با شرکت بازرگانی دولتی داشته ایم و تلاش می شود در سال آینده برای سهولت در انجام خدمات و پشتیبانی مناسب میزان دسترسی ستادی استان ارتقا یابد.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن پایان سال و پس از آن زمان برداشت دو محصول استراتژیک لازم است برای دستیابی به آمادگی هر چه بیشتر تعداد جلسات و رسیدگی به مصوبات افزایش یابد تا همانند سالیان گذشته در فاصله کوتاه برداشت،  میزان قابل توجه ای از گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به نحو شایسته ای  خریداری گردد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.