بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 1464
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۵۷
  • 252 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
تامین برنج وارداتی با هدف تنظیم بازار  استان خوزستان

تامین برنج وارداتی با هدف تنظیم بازار استان خوزستان

ذخیره سازی 5 هزار تن برنج دانه بلند هندی در انبارهای غله خوزستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با اصحاب رسانه میزان ذخیره سازی برنج دانه بلند هندی در استان را ۵۰۰۰ تن خواند و افزود: همواره انبار های این اداره کل مملو از برنج و شکر بوده و هیچگاه در تامین و توزیع کالاهای اساسی دچار کمبود نشده ایم و با توجه به رفع ممنوعیت واردات برنج در کشور بزودی شاهد ورود کشتی های حامل برنج در بندر امام خمینی (ره) خواهیم بود.

جهان نژادیان با اشاره به انجام ماموریت و ابلاغ شرکت بازرگانی دولتی ایران همچنین مصوبات ستاد تنظیم بازار استان خوزستان بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون  حدود ۱۴هزار و ۴۰۰ تن برنج وارداتی به منظور تنظیم بازار از محل انبارهای شرکت غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان توزیع و در اختیار شهروندان عزیز خوزستانی قرار گرفته است.

وی افزود: پیش بینی های لازم برای جبران کاهش تولید برنج از محل موجودی ذخایر راهبردی کشور به عمل آمده و از طریق توزیع مداوم و پیوسته این کالای استراتژیک، شرایط مطلوب و پایداری در کشور و استان خوزستان بوجود آمده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در خصوص آغاز مرحله جدید توزیع برنج های وارداتی در انبارهای غله استان گفت: در حال حاضر بصورت روزانه از طریق مجوزهای صادر شده توسط سازمان صمت استان،  میزان مناسبی از برنج های وارداتی در اختیار مراکز پیش بینی شده قرار گرفته است و در صورت نیاز مرحله جدید توزیع نیز از طریق  مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صمت، آغاز و  در اختیار شهروندان عزیز قرار می گیرد.

جهان نژادیان تصریح کرد: کلیه اقلام تنظیم بازاری شامل برنج و شکر از طریق شبکهای توزیع منتخب نظیر فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی ها در اختیار شهروندان قرار گرفته خواهد شد.

ایشان در رابطه با وضعیت ذخایر استراتژیک کالاهای اساسی در کل کشور گفت: ذخایر استراتژیک کالاهای اساسی نظیر گندم، برنج، شکر و روغن خام  با توجه به برنامه ریزی و در دستور کار قرار گرفتن تنظیم بازار در حد مطلوب و قابل قبول می باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.