بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1770
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
مطالبات کشاورزان گندم کار پرداخت شد

مطالبات کشاورزان گندم کار پرداخت شد

پرداخت 15 هزار میلیارد تومان به حساب گندم کاران خوزستانی

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اعلام پرداخت کامل مطالبات کشاورزان گندم کار خوزستانی گفت: از زمان آغاز فصل برداشت،  اقدام به فعالسازی مراکز خرید با توجه به نواحی برداشت گندم در سطح استان نمودیم که با تدابیر اندیشیده شده توانستیم رضایت کشاورزان استان را بخوبی بدست آوریم.

وی افزود: در ابتدای فصل برداشت با توجه به حجم بالای ورود کالا و وجود نواقص در برخی از حساب های کشاورزان  مشکلاتی برای پرداخت به موقع ایجاد گردید که این موضوع موجب شد در چندین مرحله وجوه کشاورزان به حسابشان واریز شود.

جهان نژادیان با اعلام واریز مبلغی بالغ بر ۱۵ هزار و چهارصد میلیارد تومان تنها برای کشاورزان گندم کار خوزستانی اظهار داشت:  در سال جاری نیز با وجود خشکسالی و از دسترس خارج شدن بخش عمده ای از مزارع دیم،  توانستیم رتبه نخست تولید و خرید این کالای استراتژیک را برای یازدهمین سال متوالی در کارنامه زرین استان به ثبت رسانیم.

وی افزود: به دلیل رعایت حال کشاورزان،  همچنان در برخی از مراکز خرید گندم بصورت اندک ادامه دارد و این عملیات تا زمان اعلام پایان از سوی سازمان جهاد کشاورزی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به وضعیت و سلامت گندم های خریداری شده در مراکز روباز مباشر گفت: به دلیل فضای اندک در برخی مراکز از همان ابتدای فصل برداشت کلیه امکانات و تجهیزات را برای کنترل و جلوگیری از قفل شدن فرآیند خرید محصولات گندم و کلزا بکار بستیم و در حال حاضر هیچگونه گندمی در مراکز روباز وجود ندارد و کلیه محمولات خریداری شده با شرایط بسیار مطلوب در سیلوهای استاندارد ذخیره سازی شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.