بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1222
  • ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
  • 438 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
پیام مدیر کل محترم غله و خدمات بازرگانی خوزستان

پیام مدیر کل محترم غله و خدمات بازرگانی خوزستان

به مناسبت درگذشت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، از استادان برجسته حوزه علمیه و بنیان‌گذار مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) همچنین سالگرد شهادت، شهیدان والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را گرامی داشت

بسم الله القاصم الجبارین

سرباز رشید وطن واسلام و انقلاب، شهید حاج قاسم سلیمانی یک سال است که به آسمان ها پر کشید.
حادثه تکان دهنده شهادت اسطوره مقاومت و پایداری، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و جمعی از همرزمان به دست ایادی استکبار جهانی که گواه اضطراب عمیق و واهمه دشمنان از دلیری و شهامت سرداران رشید نظام اسلامی است اگرچه قلوب امت اسلامی را جریحه‌دار کرده ، اما زیباترین جلوه فداکاری در راه هدف را با صلابت و استواری در برابر چشم جهانیان به تصویر کشید. او شاگرد راستین مکتب حسینی بود و با رشادت بی نظیر و شهادت غیورانه اش اثبات کرد که مصاف امروز مسلمانان جهان با استکبار و مزدورانش بار دیگر مصاف حسینیان و یزدیان است.

گر چه فقدان این سردار شهید و فداکار بسیار تلخ است ولی بی تردید هموطنان ما ادامه دهنده راه این شهید در مبارزه با ایادی استکبار بوده و می کوشند با پیروزی نهایی خود کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ کرده و حافظ آرمان های شهدا باشند.

امیدوارم با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار و همرزمان شهیدش در مدار انقلاب و امام و رهبری بمانیم تا ایران اسلامی از گزند دشمنان و معاندان پابرجا بماند.

امید جهان نژادیان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.