بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1360
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
  • 404 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
پیام مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان  به مناسبت

پیام مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان به مناسبت

سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

اینجانب سالروز بزرگداشت رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد را به عموم مردم ایران، هم استانی های گرامی و تمامی کارکنان خدوم این اداره کل  تسلیت و تعزیت عرض نموده و انشاالله بتوانیم با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، ۸سال دفاع مقدس و حرمین شریف تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله)، در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی، بیش از پیش کوشا باشیم.

امام خمینی(ره)، ثابت کرد اسلام زنده است و توانست افکار خفته جهان اسلام را بیدار کرده و اندیشه های اسلام ناب در مسئله حکومت و نظام اسلامی را به جهان و جهانیان معرفی نماید.

بی تردید فقدان آن عبد صالح خدا برای ملت قدرشناس ایران همواره جانکاه است ولی خدا را شاکریم که به واسطه لطف بیکران خود، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی (ره) حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی ) سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) به منزلگاه سعادت هدایت می نماید .

اکنون در سی و دومین سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ با احساس تکلیفی خطیرتر از گذشته با آرمان‌های متعالی ایشان و شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی، تجدید پیمان می نمائیم.

امید است مردم شریف ایران  نیزدر عرصه انتخابات پیش رو بتوانند در سایه خودباوری، عزت نفس، اندیشه و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری علاوه بر مشارکت و حضور حداکثری پای صندوقهای رای، فرد مناسبی را بعنوان رئیس جمهور خود برگزینند تا بار دیگر نقش خود را در رشد و اعتلای این سرزمین پر افتخار ایفا نمایند.

 

جهان نژادیان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.