بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1104
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۸:۲۵
  • 407 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
پیام سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان

پیام سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان

به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر

هفته دولت یاد آور بزرگمردانی که وجود خویش را وقف پیشرفت جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی کردند و با کارنامه ای سرشار از افتخار، دعوت حق را لبیک گفتند و در جوار قرب دوست آرمیدند.

در هفته دولت با همه شهیدان، ایثارگران و جانبازان دولت میثاقی دوباره می بندیم تا با آرمان های روشن و پاک آنان وفادار بمانیم و در به ثمر نشاندن درخت بارور انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ ننمائیم.

این هفته فرصت و بهانه ای است تا همه ما خدمتگزاران مردم در دولت، کارنامه حوزه کاری خویش را به مردم قدرشناس ایران اسلامی عرضه داریم و در رفع مشکلات و تقویت توانمندی ها  از آنان بیشتر یاری بجوییم.

آنچه موجبات فخر و مباهات مجموعه بزرگ و پرتلاش شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران را فراهم کرده،  تلاش و کوشش مثال زدنی کارکنان خدومی است که در تمامی شرایط حساس و  سخت دست از کار نکشیده و با همت و اراده ای پولادین و هوشیار در کنار مردم و برای رفاه و آسایش آنان مشغول به خدمتگزاری می باشند و در اجرای رسالت و مسئولیت بزرگ تامین ۴قلم از کالاهای اساسی کشور در سنگر خدمت رسانی به مردم و مبارزه بی امان با دشمنان قسم خورده ملت ایران در جبهه مهم اقتصادی بخوبی مشغول به انجام وظایف خود می باشند.

جهان نژادیان با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق‌های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی،  همدلی و همزبانی را به منصه ظهور رسانده و با تدبیر و روشنفکری زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه در زمینه گسترش روحیه انقلابی وخدمات رسانی در دل تمامی ایرانیان فراهم آورند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.