بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1048
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
  • 523 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
پیام سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گرامیداشت روز خبرنگار

پیام سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گرامیداشت روز خبرنگار

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ «نون سوگند به قلم و آنچه مى ‏نويسند»

بسم رب المطلعین و الصدیقین

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ   ( نون سوگند به قلم و آنچه مى ‏نويسند )

درود و احترام بی پایان تقدیم به فعالان فرهیخته عرصه اطلاع رسانی و خبرنگاران توانمندی که اندیشه و قلم خویش را در راه انعکاس حقیقت به کار بسته و همواره در هر رویدادی چشم بینا و زبان گویای مردم بوده اند.

۱۷ مرداد روز خبرنگار فرصتی است برای نکوداشت جایگاه انسان هایی که در مسیر روشنگری و آگاهی بخشی گام برداشته و زمینه های ترقی و تعالی جامعه و تابش نور امید بر ارکان و اجزای اجتماع را فراهم می آورند.

اکنون نیز در حساس‌ترین برهه از تاریخ پر‌افتخار انقلاب اسلامی که دشمنان با تحریم‌های ظالمانه، سعی در تحت فشار قرار دادن ملت بزرگ ایران دارند، اصحاب رسانه وظیفه‌ سنگین و دشواری در جهت افشاگری توطئه‌های دشمنان بر دوش دارند که به حق در ادای آن، فداکارانه عمل کرده‌اند.

اینجانب به میمنت روز خبرنگار، بر همه زنان و مردان شجاع این حرفه ی اثر گذار درود می فرستم و اعلام می نمایم اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان به عنوان خدمت گزار مردم شریف ایران همواره  میزبان مهمان نواز خبر نگارانی است که هم دغدغه توسعه ی پایداری میهن اسلامی ایران را دارند و هم دغدغه شکوفایی تولید، هم قدر دستاورد های عظیم کشور را می دانند و هم خور را در برابر بیان حقایق مسئول می دانند.

بر خود واجب می دانم تا روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران این مرز و بوم که به مثابه سفیرانی غیور و پرتوان در ارائه تصویری روشن از وقایع و رویدادها تلاش می‌کنند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 

امید جهان نژادیان

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.