بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1171
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
  • 442 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند.

امام خمینی (ره)

فرا رسیدن پنجم آذر، سالروز تشکیل “بسیج مستضعفین” را به همه هموطنان عزیز به ویژه بسیجیان پرتلاش و زحمتکش اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بسیج مجموعه ی با شکوهی از یگانگی، هم دلی و هم صدایی است که جامعه را به سمت ارزش های والای اسلامی رهنمون می سازد. مسئولین وظیفه دارند تا با ترویج و تبلیغ فرهنگ بسیجی در راستای گسترش و تقویت روحیه ی ایثار و از خودگذشتگی مسیر اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را هموار نمایند.

بی شک ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج مستضعفان بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی سازی توطئه های دشمنان از یاد نخواهند برد. امروزه نیز در شرایطی که پاندمی کرونا علاوه بر ایجاد چالش در عرصه فعالیت های اقتصادی، جان هموطنان ما را تهدید می کند، حس مسئولیت پذیری بسیجیان عزیز در مشارکت با کادر پیشگیری از شیوع کرونا و همراهی ایثارگرانه آنها با کادر درمان در ارائه خدمات به مبتلایان به کویید ۱۹ قابل تقدیر است.

با امید به این که در پناه ربّ قدیر و تلاش بلند همتان بسیجی، تفکر و روحیه بسیجی در بین افراد جامعه اسلامی بیش از پیش نهادینه شود، از خداوند منان سلامت، سعادت و توفيق روز افزون همه بسیجیان کشور را خواهانم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.