بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1286
  • ۰۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
  • 354 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : روابط عمومی
  • منبع : روابط عمومی
پیام تبریک مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان

پیام تبریک مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان

به مناسبت سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت-حضرت مهدی موعود(عج)

*بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ*

 

الهم عجل لولیک الفرج

میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداه) را به تمامی منتظران‌ حضرتش، به ویژه همکاران عزیزم در اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت را خواستارم.

نیمه شعبان به برکت وجود دوازدهمین‌ اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، یکی از خجسته‌ترین و پر برکت‌ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط بیشتر با خالق هستی و کسب برکات الهی است.

عید خجسته‌ای که در باور منتظران، شوق دیدار جمال موعود را تداعی می‌کند. صبحی که امتداد انوار خورشید عدل و داد به قنوت دستان منتظرگره می‌خورد تا بنیان ظلم و جور از جهان برچیده شود.

فرصت را مغتنم شمرده فرا رسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، امام المبین، حجت‌الله علی العالمین حضرت حجت بن الحسن العسکری ارواح العالمین له الفداء و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را به محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) و عموم مردم شریف ایران و منتظران ظهور آن امام همام بویژه پرسنل سرافراز اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان، سربازان رشید و گمنام امام زمان(عج) تبریک وتهنیت عرض می نمایم.

امیدجهان نژادیان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.