بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1333
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
  • 326 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : خبرگزاری ها
پهلو گیری کشتی ۵۰هزار تنی گندم در بندر امام خمینی(ره)

پهلو گیری کشتی ۵۰هزار تنی گندم در بندر امام خمینی(ره)

واردات گندم و دیگر غلات مورد نیاز کشور را در راستای افزایش ذخایر راهبردی و تامین مطمئن نیازهای اساسی کشور در شرایط کرونایی

 

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر گزاری ایرنا گفت: یک فروند کشتی اقیانوس پیمای حامل به ظرفیت ۵۰هزار تن گندم روز چهارشنبه در اسکله غلات بندر امام خمینی(ره) پهلو گرفت

امید جهان نژادیان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگارایرنا افزود: محموله این کشتی پس از انجام تشریفات گمرکی ، بهداشت و استاندارد توسط شبکه حمل و نقل جاده‌ای و ریلی به مناطق مختلف کشور حمل خواهد شد.

وی گفت: محموله گندم وارداتی بخشی از سفارش شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران که مسوولیت واردات غلات مورد نیاز کشور شامل گندم، برنج، شکر و روغن خام خوراکی را برعهده دارد می‌باشد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در ادامه افزود: پارسال حدود ۱.۵میلیون تن گندم از طریق بندر امام خمینی(ره) به کشور وارد شد و به نقاط مختلف کشورانتقال یافت.

جهان نژادیان واردات گندم و دیگر غلات مورد نیاز کشور را در راستای افزایش ذخایر راهبردی و تامین مطمئن نیازهای اساسی کشور در شرایط کرونایی عنوان کرد.

در سال جاری این ششمین کشتی حامل گندم وارداتی است که در بندر امام خمینی (ره) پهلو می گیرد.

این در حالی است که کار برداشت گندم در خوزستان از نیمه دوم فروردین ماه ۱۴۰۰ شروع ‌شده و تاکنون بیش از یک میلیون و ۵۰هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خوزستانی خریداری شده که بخش مهمی به دیگر مناطق کشور حمل شده است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.