بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1822
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
  • 163 بازدید
  • ارسال توسط :
ورود بیست و هفتمین کشتی حامل کالای اساسی به استان خوزستان

ورود بیست و هفتمین کشتی حامل کالای اساسی به استان خوزستان

حفظ و فراوانی کالاهای اساسی یکی از اولویت های مهم دولت است

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبرگزاری ایسنا گفت: در چند روز گذشته ۲ فروند کشتی اقیانوس پیما حامل کالاهای اساسی در مجتمع اقتصادی بندر امام خمینی (ره) پهلوگیری و اقدام به تخلیه کالاهای خود نمودند.

وی افزود: در حال حاضر یک فروندکشتی با وزن تقریبی ۳۰هزار تن حامل کالای روغن خام و یک فروند کشتی با وزن تقریبی ۷۰ هزار تن حامل کالای گندم در حال تخلیه محموله های وارد شده می باشند.

جهان نژادیان با اشاره به تداوم ورود کالاهای اساسی به کشور عنوان داشت: موجودی کالاهای اساسی در استان و کشور در شرایط مطلوبی قرار دارد اما حفظ و افزایش ذخایر استراتژیک یکی از اولویت های مهم دولت محترم برای ایجاد امنیت پایدار غذایی است و عملیات ورود و تخلیه کالاهای اساسی مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران تا پایان سال ادامه خواهد یافت.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان میزان کالاهای وارد شده به استان را بیش از یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن خواند و افزود:  گندم با مجموع وزنی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن بیشترین کالای وارد شده توسط این اداره کل می باشد و مابقی کالای وارد شده مربوط به روغن خام بوده که پس از ورود بسرعت در مخازن  موجود در بندر امام و کارخانجات روغن کشی انتقال می یابد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.