بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1840
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
همزمان با آغاز هفته پدافند غیر عامل برگزار شد

همزمان با آغاز هفته پدافند غیر عامل برگزار شد

مانور زلزله و امنیت غذایی در دو روز پیاپی

مانور زلزله و امنیت غذایی در دو روز پیاپی

همزمان با آغاز هفته پدافند غیر عامل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان:

همزمان با آغاز هفته پدافند غیر عامل در دو روز پیاپی مانورحوادث غیر مترقبه(زلزله) برای کارکنان و مانور امنیت پایدارغذایی در اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان برگزار گردید.

جهان نژادیان با اشاره به لزوم مشارکت ادارات در برنامه های عملیاتی هفته پدافند غیرعامل بیان داشت: در کنار این مانورها اطلاع‌رسانی از سوی رسانه‌ها، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی در مورد پدافند غیرعامل با استفاده از ظرفیت سازمان هلال احمر،آتش نشانی،  سپاه و فراجا باید در دستور کار قرار بگیرد تا در مواقع حساس و بحرانی با مدیریت شرایط بتوانیم علاوه بر حفظ جان نیروی انسانی، ارائه خدمات مختلف به مردم دچار خلل نگردد.

وی با تاکید بر اینکه مانور های پدافند غیرعامل، زمینه ساز شناسایی، پیشگیری و اقدام موثر در مقابل حملات و حوادث غیر مترقبه است، گفت: در برگزاری مانورهای پدافند غیرعامل نواقص و نقاط ضعف هر دستگاه  به درستی مشخص می گردد  وبا شناسایی و برطرف نمودن آنها  می توانیم در روزهای بحرانی آمادگی و چابکی خود را  برای خدمتگزاری به مردم حفظ نمائیم و از هر گونه بی نظمی و اختلال در برقراری امنیت جانی و غذایی شهروندان پیشگیری شود.

این مانور با حضور معاونت محترم جهاد کشاورزی ، دبیر پدافند غیر عامل ، بازرس محترم سازمان جهاد کشاورزی  و مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مطابق با سناریوی اولیه برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.