بازرسی و رسیدگی به شکایات ----- تلفن : 33339835-061 ---- با بازرسان ما در تماس باشید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
  • شناسه : 1276
  • ۰۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
  • 458 بازدید
  • ارسال توسط :

مرکز پژوهشهای غلات با همکاری دفتر بودجه، تشکیلات و آموزشِ شرکت بازرگانی دولتی ایران دو دوره آموزش مجازی با موضوع “روش نمونه برداری افت‌زنی و ویژگی‌های گندم قابل خریداری” برای کنترل کیفیتِ گندم‌های تحویلی در مراکز خرید برگزار کردند.

 به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، برای خرید تضمینی باکیفیت و کنترل کیفیت گندم‌های تحویلی در سال ۱۴۰۰، عوامل مراکز خرید ملزم به گذراندن دوره “روش نمونه‌برداری افت زنی و ویژگیهای گندم قابل خریداری” هستند که مواد آموزشی این دوره توسط مرکز پژوهشهای غلات تدوین و با همکاری دفتر بودجه، تشکیلات و آموزش به اجرا درآمده است.

محتوای این دوره در دو مرحله – بیست و هشتم بهمن ماه و بیستم اسفند ماه سال جاری به صورت مجازی به عوامل خریدِ معرفی شده آموزش داده شد.

 به شرکت‌کنندگان در آزمون این دوره گواهی‌نامه مهارت و تاییدیه کار در مراکز خرید داده می‌شود که طی کردن این دوره و قبولی در آزمون شرط لازم برای کار در مراکز خرید است.

 این دوره برای عوامل خرید ادارات کل غله و خدمات بازرگانی در ۳۱ استان، سازمان تعاون روستایی و کمیسیون‌های خرید استان‌ها برگزار شده است و هدف از برگزاری آزمون استفاده از نیروهای مجرب و آموزش دیده برای کار در مراکز خرید تضمینی گندم است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.